Умови обміну та повернення

Якщо з товаром щось сталося під час гарантійного терміну

Згідно 8-й «Закону про захист прав споживачів», якщо під час гарантійного терміну в товарі було виявлено дефект, продавець усуває дані несправності безкоштовно.

Якщо виріб зламалося під час використання, воно проходить процедуру перевірки в сервісному центрі для визначення винуватця несправності - або через провини виробника, або покупця.

Якщо поломка сталася з вини виробника, то даний виріб підлягає безкоштовному гарантійному ремонту. Як правило, термін виконання ремонту не більше 7-30 днів.

Якщо експертиза показала, що є ознаки пошкоджень механічного типу, зняття пломб, сліди різної рідини на електричній частині, використання низькоякісного палива, порушення норм по встановленню та обслуговуванню обладнання, то в такому випадку товар, на жаль, буде знятий з гарантійного обслуговування.

Але ми постараємося знайти рішення, яке максимально допоможе покупцеві.

Товар не підійшов

Згідно 9-й статті «Закону про захист прав споживачів» покупець може протягом 14-ти днів після придбання повернути товар, який не використовувався, з збереженням гарантійних пломб, ярликів, товарного вигляду і характеристик виробу.

Всі витрати, пов'язані з поверненням / обміном товару належної якості нижчого рівня, наприклад Новою Поштою, несе покупець. З товаром необхідно буде відправити Заява (завантажити) на повернення / обмін, чек, видаткову накладну, гарантійний талон (якщо був), а також упаковку і пакувальні матеріали.

Якщо йде повернення технічно складного виробу, наприклад: насосів, автоматики, компресорів, мийок високого тиску і т. П., Може знадобитися технічна експертиза (зазвичай до 7 днів), для підтвердження того, що виріб не використовувалося і не втратило свого товарного вигляду. Після цього ми повертаємо гроші за товар протягом 1-2 днів готівкою або на банківську карту, в залежності від способу оплати товару покупцем.

У будь-якому випадку будемо завжди раді допомогти Вам!